KBO Noordwijkerhout lezing – Hospice Duin- en Bollenstreek ‘Warme zorg in de laatste levensfase’

Het is alweer ruim elf jaar geleden dat Hospice Duin- en Bollenstreek haar deuren heeft geopend aan de Hoofdstraat in Sassenheim voor de inwoners van de Duin- en Bollenstreek. Mede door een team van gemotiveerde vrijwilligers en medewerkers is het hospice een goede, warme plek geworden waar mensen de laatste fase van hun leven…

op een voor hen waardige wijze kunnen doorbrengen of vrijwilligersondersteuning kunnen krijgen in de thuissituatie. Het hospice voelt zich maatschappelijk gedragen en heeft een goede naam in de regio opgebouwd.

De afgelopen jaren hebben de medewerkers en vrijwilligers veel ervaring en kennis mogen ontwikkelen in de palliatieve terminale zorg. In de doelstelling van het hospice is opgenomen om deze opgedane kennis en ervaring te delen.

Op woensdagmiddag 28 oktober 2020 zal Evelien van Duin, manager van Hospice Duin- en Bollenstreek, een lezing verzorgen voor de leden van de KBO Noordwijkerhout. Er wordt informatie gegeven over de werkwijze van het hospice en wat vrijwilligers voor onze zorg betekenen.

Er zal ook zeker ruimte zijn voor het stellen van vragen over alle facetten rondom de palliatieve zorg. We hopen u bij de bijeenkomst te mogen begroeten. De info begint om 14:00 uur, de grote zaal van Puyckendam is vanaf 13:30 uur open.

Vanwege de coronamaatregelen is het noodzakelijk dat u zich vooraf aanmeldt bij Joke van der Poel-van Veen telefoon 0252 377858 of 06-33756943 (na 18 uur).